loadingimg

Wczytuję dane...
  • Użytkownicy online: 0
  • Aktualny czas:
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
SIS Pakiet Żeli Izotonicznych (5 smaków - 20 szt)
Cena:150,00 PLN
Wysyłka od: 11.50 PLN
Saucony Ride 9 Wn
Cena:449,00 PLN
529,00 PLN
Wysyłka gratis!
Jesień 2016
Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
Lista sprzętu, odzieży i butów do biegania i odżywek dla biegaczy - czyli co potrzebujesz na zawody - 4. PKO Nocny Półmaraton Wrocław

Lista sprzętu, odzieży i butów do biegania i odżywek dla biegaczy - czyli co potrzebujesz na zawody - 4. PKO Nocny Półmaraton Wrocław

Jest kilka rzeczy które według Nas są bardzo ważne podczas biegania a w szczególności gdy startujemy w zawodach: 

• wytrenowanie,

• nawadnianie,

• ubiór,

• strategia na bieg,

• odżywianie

Nocny Półmaraton we Wrocławiu zbliża się wielkimi krokami, wiemy że jesteście już optymalnie przygotowani, pamiętajcie nie trenujcie już za mocno w tych ostatnich dniach, zredukujcie kilometraż, teraz już nic więcej nie poprawicie a możecie wszystko zepsuć. Odpoczynek, lekki trening, nawadnianie, odżywianie, jakiś mocniejszy akcent to tylko dzisja (wtorek) i w sobotę staniecie na starcie wyjątkowego biegu. EuforiaBiegacza.pl życzy Wam lekkich nóg do samej mety i zadowolenia z osiągniętego wyniku.

Jest już mało czasu żeby zakupić potrzebne rzeczy, przygotowaliśmy dla Was poradnik, co może Wam się przydać na zawodach.

Energia - czyli odżywianie

Odżywki dla biegaczy - Sklep biegowy EuforiaBiegacza.pl. Najfajniejszy sprzęt do biegania.

Stanowi kluczową rolę podczas zawodów, a bardzo często jest sprowadzane na drugi plan. Z jedzeniem jest tak, jak z silnikiem w naszym samochodzie. Jeżeli pojedziesz na stację benzynową na której wcześniej nie tankowałeś i kupisz szemrane, złej jakości paliwo, jak będzie działał silnik ? Oczywiście silnik nie będzie działa prawidłowo, będzie się krztusił, czasami zgaśnie, a w konsekwencji odmówi posłuszeństwa. Niejeden z Was miał spotkanie z tak zwaną „ścianą”. Czy po zawodach analizowaliście przyczyny  tego, co się stało, co było powodem? Jednym z nich mogło być złe odżywanie, jego brak lub źle przygotowana strategia (za późno, za wcześnie, za mało) lub złej jakości sztuczne produkty. Zawsze poszukujemy produktów które są produkowane na bazie naturalnych składników, w większości organicznych bez dodatków, sztucznych barwników czy konserwantów. Im bardziej naturalne tym lepiej tolerowane przez nasz żołądek.

Potrzebuje energii na zawody - wszystko znajdziesz tutaj

Buty do biegania - na boso też można biegać ale po co

Buty do biegania - Sklep biegowy EuforiaBiegacza.pl. Najfajniejszy sprzęt do biegania.

Na bosaka też można przebiec półmaraton, ale po co. Odpowiedni buty zapewniają komfort i ochronę podczas biegu a tym samym zmniejsza ryzyko kontuzji. Pogrupowaliśmy je w osobnych kategoriach dla Pań i Panów. Dodatkowo każdy produkt zawiera szczegółowy opis i przeznaczenie. Warto jest także przebiec kilka kilometrów w nowych butach, rozbiegać je trochę.

Buty do biegania damskie

Buty do biegania męskie 

Strój do biegania - czyli w co się ubrać

Odzież do biegania - Sklep biegowy EuforiaBiegacza.pl. Najfajniejszy sprzęt do biegania.

Strój do biegania powinien być wygodny i funkcjonalny. Coraz więcej producentów oferuje  coraz to lepsze materiały które są droższe ale warte swojej ceny, ponieważ pomagają chłodzić ciało, pozostają suche lub schną bardzo szybko i chronią przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Powinno się unikać luźnych bawełnianych ubrać, ponieważ mogą powodować niekiedy otarcia skóry i zmniejszają komfort biegania. Ważne żeby materiały były oddychające, przewiewne, zapewniające komfort i ochronę. Nie ubierajcie się grubo, po rozgrzewce temperatura odczuwalna będzie wyższa o 10-15 stopni C. Jeżeli temperatura przekracza 12 stopni C, dobrym strojem będzie koszulka na ramkach lub z krótkim rękawem tzw. "t-shirt" i krótkie spodenki czy getry. Gdy będzie słońce, warto zaopatrzyć się w czapkę z daszkiem, a twarz i nieosłonięte miejsca posmarować kremem z filtrem przeciwsłonecznym. Gdy jest chłodniej można założyć koszulkę z długim rękawem, lub koszulkę z krótkim rękawem a na ręce rękawki, a na dół getry 3/4 lub leginsy. Można też założyć chustę typu "buff" będzie nas chronić przed wiatrem, można z niej zrobić opaskę, chustkę na szyję czy czapkę. Skarpety kompresyjne przy długotrwałym wysiłku zmniejszają wibracje mięśni, stabilizują je i poprawiają ukrwienie.

Odzież do biegania damska

Odzież do biegania męska 

UśmiechWszystkim życzymy zadowolenia na mecie 4 PKO Nocny Półmaraton Wrocław, lekkich nóg i dużo prądu pod butami. Uśmiech